BLOQUE 1
Pregunta a desenvolver: O
Neolítico: características e cambios con respecto á época Paleolítica (ata
3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta . Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -Comparación dos principais trazos definitorios do
Neolítico e o Paleolítico, incidindo especialmente na economía, a tecnoloxía
aplicada, o tipo de hábitat, a organización social, as expresións
culturais... -Facer algunha referencia explícita ao Neolítico na
Península Ibérica. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: Os pobos
prerromanos da Península Ibérica (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da pregunta |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -Principais características das culturas peninsulares
existentes na Península durante a Idade do Ferro: a) pobos do sur e do Levante (Tartessos e iberos) b) pobos meseteños c) pobos do norte e do occidente (referencia explícita aos trazos
esenciais da cultura castrexa). Redacción: texto formalmente
correcto, pero expresión básica |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: Conquista e romanización (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -Causas da conquista da Península Ibérica por Roma -As diferentes etapas da conquista. -O desenvolvemento do proceso de romanización en
paralelo á conquista. -Os principais elementos de romanización (organización
político-administrativa do territorio, lingua, cultura e obras públicas). Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: A monarquía visigoda (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco o sen relación coa materia da pregunta |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as imprecisións,
palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de
coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -As causas da
formación do reino visigodo peninsular -As características básicas da súa monarquía: carácter
electivo, debilidade do poder rexio e principais institucións de goberno -Os obxectivos perseguidos polos monarcas: unidade territorial,
relixiosa e xurídica. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
BLOQUE
2
Pregunta a desenvolver: Os musulmáns na Península Ibérica ( ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco o sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de
coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -As causas da formación de Al-Andalus. -As etapas políticas de Al-Andalus. -Características esenciais da economía (principais actividades
desenvolvidas e referencia ao seu carácter urbano e monetario) -Trazos principais da sociedade andalusí (diversidade
étnica e relixiosa). -Referencia ao urbanismo das cidades musulmás. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas
delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver:
Reconquista e repoboación
(ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -A formación dunha serie de núcleos cristiáns na
Península, en paralelo á constitución política de Al-Andalus. -As principais etapas da Reconquista e os avances territoriais
característicos de cada una delas. -O proceso de repoboamento, explicando os diferentes
modelos de repoboación que se levaron a cabo en cada etapa. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada |
Pregunta a
desenvolver: O réxime feudal e a sociedade estamental (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -Sinalar as características principais do feudalismo peninsular:
trazos definitorios da monarquía (patrimonial, hereditaria, con ausencia dun
poder rexio centralizado e cunha poderosa nobreza), salientando a diferente
concepción da mesma en Castela e Aragón -A pirámide feudal e as relacións de vasalaxe
establecidas -A articulación da sociedade estamental. Redacción: texto formalmente correcto, pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación coherente
e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver:
As crises baixomedievais
(ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -Contextualización na Baixa Idade Media nos séculos XIV
e XV -Os factores explicativos da crise demográfica:
conxunción de malas colleitas e chegada da peste negra. -A relación entre diminución da poboación, descenso da
produción e incremento dos prezos. -A reacción dos grupos nobiliarios ante a nova
situación: malos usos e abusos. -As revoltas irmandiñas como exemplo de levantamento
antiseñorial. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións básicas,
explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
BLOQUE 3
Pregunta a desenvolver: A nova monarquía dos Reis Católicos (ata 3
puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -A unión dinástica das Coroas de Castela e Aragón a
través do matrimonio de Sabela de Castela e Fernando de Aragón. -A reorganización político-administrativa a través de
novas institucións. -O sometemento da nobreza. -A política relixiosa Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións básicas,
afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: A
configuración do imperio español no século XVI (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -A herdanza de Carlos I: territorios herdados pola súa
nai, Xoana (coroas de Castela e Aragón e as súas posesións), e polo seu pai,
Filipe (territorios das Casas de Borgoña e de Austria e dereitos imperiais). -O fin do reinado e o reparto de posesións: abdicación
no seu fillo Filipe e cesións ao seu irmán Fernando. -O imperio de Felipe II: a incorporación de Portugal e
as súas posesións á coroa de Castela. -A rebelión de Flandres. O apoio inglés aos rebeldes e
a guerra contra Inglaterra. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións básicas,
afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: A crise do século XVII: aspectos
socioeconómicos e políticos (ata 3
puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -A crise demográfica e económica: principais evidencias
e causas explicativas -A postura dos privilexiados respecto da crise -Obxectivos do programa político de Olivares e principais
reformas propostas: a Unión de Armas -A crise da monarquía (revolta de Cataluña e rebelión
de Portugal) Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: Economía e sociedade na Galicia dos Austrias ( ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco o sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -Sinalar os trazos máis salientables da agricultura
galega e os cambios experimentados no s.XVII. -Comentar as principais características da actividade
pesqueira. -Referenciar os trazos básicos da sociedade galega
salientando o papel desenvolvido pola fidalguía. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión demasiado simple |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas Redacción: correcta |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada |
BLOQUE 4
Pregunta a desenvolver: O cambio dinástico e a guerra de Sucesión (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco o sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta -Resposta incompleta, que revela a falla de
coñecementos Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -A causa explicativa da guerra de Sucesión. -Configuración e apoios dos bandos enfrontados. -Os acordos de paz e as súas consecuencias máis
relevantes. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión demasiado simple. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: Os Decretos de Nova Planta e os seus efectos (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
-Conxunto de decretos que suprimiron o réxime foral da
Coroa de Aragón, as súas institucións e leis propias. -Foi unha reforma auspiciada polo monarca Filipe V. -O seu obxectivo era lograr maior grado de
centralización territorial, seguindo o modelo francés. -Xustificouse polo apoio prestado polos aragoneses a
Carlos de Austria durante a Guerra de Sucesión. -Aplicouse en paralelo ao dominio efectivo dos
diferentes reinos da Coroa. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: O reformismo borbónico en Galicia (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -A importancia estratéxica de Galicia no s. XVIII desde
o punto de vista militar e comercial. -A racionalización do recrutamento de mariñeiros a
través da matrícula de mar. -A construción do arsenal de Ferrol no contexto das
reformas militares levadas a cabo polos Borbóns. -As repercusións da apertura do comercio colonial en
Galicia: a creación da Compañía de Galicia, o Servizo de Correos Marítimos e
o Consulado Marítimo e Terrestre da Coruña. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: A Ilustración en España (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: - Facer referencia ás ideas básicas da Ilustración -Indicar as características propias da Ilustración española
(figuras destacadas e mecanismos de difusión) - Facer referencia ao Despotismo Ilustrado en España (Carlos
III) Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.