BLOQUE 1
Pregunta a desenvolver: A nova monarquía dos Reis Católicos (ata
3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da pregunta . Redacción: texto no que abundan as imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -A unión dinástica das Coroas de Castela e Aragón a través do matrimonio de Sabela de Castela e Fernando de Aragón. -A reorganización político-administrativa a través de novas institucións. -O sometemento da nobreza. -A política relixiosa. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: A configuración do imperio español no século XVI (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da pregunta |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -A herdanza de Carlos I: territorios herdados pola súa nai, Xoana (coroas de Castela e Aragón e as súas posesións), e polo seu pai, Filipe (territorios das Casas de Borgoña e de Austria e dereitos imperiais). -O fin do reinado e o reparto de posesións: abdicación no seu fillo Filipe e cesións ao seu irmán Fernando. -O imperio de Filipe II: a incorporación de Portugal e as súas posesións á Coroa de Castela. -A rebelión de Flandres. O apoio inglés aos rebeldes e a guerra contra Inglaterra. Redacción: texto formalmente
correcto, pero expresión básica |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: A crise do século XVII: aspectos socioeconómicos e políticos (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -A crise demográfica e económica: principais evidencias e causas explicativas. -A postura dos privilexiados respecto da crise. -Obxectivos do programa político de Olivares e principais reformas propostas: a Unión de Armas. -A crise da monarquía (revolta de Cataluña e rebelión de Portugal). Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: Economía e sociedade na Galicia dos Austrias (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco o sen relación coa materia da pregunta |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as imprecisións,
palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de
coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -Sinalar os trazos máis salientables da agricultura galega e os cambios experimentados no s. XVII. -Comentar as principais características da actividade pesqueira. -Referenciar os trazos básicos da sociedade galega salientado o papel desenvolvido pola fidalguía. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: Conquista e colonización de América: leis de Indias, revolución dos prezos (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) | Resposta en branco o sen relación coa materia da pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) | Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da pregunta. Redacción: texto no que abundan as imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) | Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) | Coñecementos: resposta básica que incide nas seguintes cuestións: -Proceso de conquista de América (contexto e trazos esenciais). -Principais institucións de goberno e administración do imperio colonial. As Leis de Indias. -Sistemas de explotación dos recursos americanos, facendo especial fincapé nos mecanismos de explotación dos nativos (encomenda e mita). -Consecuencias económicas da relación coas Indias: a revolución dos prezos. Redacción: texto formalmente correcto, pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) | Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) | Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non excede a extensión recomendada. |
BLOQUE
2
Pregunta a desenvolver: O cambio dinástico e a guerra de Sucesión ( ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco o sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de
coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -A causa explicativa da guerra de Sucesión. -Configuración e apoios dos bandos enfrontados. -Os acordos de paz e as súas consecuencias máis relevantes. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas
delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver:
Os Decretos de Nova Planta e os seus efectos (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -Conxunto de decretos que suprimiron o réxime foral da Coroa de Aragón, as súas institucións e leis propias. -Foi unha reforma auspiciada polo monarca Filipe V. -O seu obxectivo era lograr maior grado de centralización territorial, seguindo o modelo francés. -Xustificouse polo apoio prestado polos aragoneses a Carlos de Austria durante a Guerra de Sucesión. -Aplicouse en paralelo ao dominio efectivo dos diferentes reinos da Coroa. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada |
Pregunta a
desenvolver: O reformismo borbónico en Galicia (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -A importancia estratéxica de Galicia no s. XVIII desde o punto de vista militar e comercial. -A racionalización do recrutamento de mariñeiros a través da matrícula de mar. -A construción do arsenal de Ferrol no contexto das reformas militares levadas a cabo polos Borbóns. -As repercusións da apertura do comercio colonial en Galicia: a creación da Compañía de Galicia, o Servizo de Correos Marítimos e o Consulado Marítimo e Terrestre da Coruña. Redacción: texto formalmente correcto, pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación coherente
e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver:
A Ilustración en España (ata 3 puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -Facer referencia ás ideas básicas da Ilustración. -Indicar as características propias da Ilustración española (figuras destacadas e mecanismos de difusión). -Facer referencia ao Despotismo Ilustrado en España (Carlos III). Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións básicas,
explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado. Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Pregunta a desenvolver: O papel da muller na Idade Moderna (ata 3
puntos)
Moi deficiente (0) |
Resposta en branco ou sen relación coa materia da
pregunta. |
Deficiente (entre 0,1 e 1) |
Coñecementos: -Resposta confusa, que revela a incomprensión da
pregunta. Redacción: texto no que abundan as
imprecisións, palabras inexistentes, frases incoherentes o mal articuladas. |
Insuficiente (entre 1,1 e 1,4) |
Coñecementos: -Resposta incompleta, que revela a falla de coñecementos. Redacción: moi simple. |
Aprobado (entre 1,5 e 2) |
Coñecementos: resposta básica que
incide nas seguintes cuestións: -Dificultades que presenta o estudo de xénero na Idade Moderna. -A condición xurídica da muller no Antigo Réxime. -O papel da muller na institución familiar: esposa, nai e transmisora da herdanza. -Diferenzas sociais: mulleres privilexiadas e non privilexiadas. -O traballo feminino no medio rural e no urbano. Redacción: texto formalmente correcto,
pero expresión básica. |
Notable (entre 2,1 e 2,6) |
Coñecementos: resposta que demostra o coñecemento do tema: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións
básicas, explica cunha certa profundidade polo menos unha delas. Redacción: correcta. |
Sobresaliente (entre 2,7 e 3) |
Resposta con precisións e aclaracións: -resposta que ademais de facer referencia ás cuestións básicas,
afonda nunha ou explica con certa profundidade polo menos dúas delas. Redacción: correcta, argumentación
coherente e vocabulario axeitado Capacidade de síntese: a resposta non
excede a extensión recomendada. |
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.